Hatıralar...

Pazartesi, Ağustos 15, 2005

Son İstanbul pozlarımız..

'Son aşklarımdan biri; dondurma. Hele külahıyla yemek daha bir keyifli...
Keşke hiç bitmese......'



İstanbul'un sıcaklarında tarzan gibi gezmek en iyisi galiba. Hatta bez bile çoğu zaman fazla gelip, kenarından çıkarıp atıyordu benim yaramz oğlum.. Biz bile pestil gibi oluyorduk o sıcaklarda. Çocuklar ne yapsın...


Her zamanki gibi gözü kamereda, eli kameranın kayışında. Hani olurda belki eline veririm oynasın diye, habere peşimde... Olabildiğice sevimli olmaya çalışıyor, belki 'beni kandırır' umuduyla. Ama nafile:))

Bu arada fotoğraflar sayfasındaki kedi ve civciv hikayesini okudunuz mu?? Bir göz atın derim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Egosum tam ısırmalık pozlar bunlar.Cok sevımlısın yaaa....Kedıyele cıvcıv hıkayen cok guzel, bu ıkılı bıle ıyı gecınmeyı ogrenmıs darısı bızlerın basına.optum
sebnem

Adsız dedi ki...

EGECİM SUPERSİN GENE
HEP SESİN KULAĞIMDA VALLA DIGIL DIGIL DİYE GEZİYODUN YA CANİM BENİM ÖZLEDİK ŞİMDİDEN SENİ ŞEKERCİM
HA BU ARADA HAYATİM YENİ MAİL ADRESİNİ BANA TEKRAR BİLDİRİRSEN SEVİNİRİM ÇÜNKÜ YANLIŞLIKLA YOK ETTİM BEN :(((((((((((((
ÖPTÜM SİZİ
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sebnem'ciğim ve Nihan'cığım..
İnan ben de şimdiden özledim. Aradaki mesaje bu kadar çabuk özleten. Belki aynı şehirde olup haftalarca görüşmesek bu kadar özlemez insan. Mesafenin uzaklığı insanın içini yakan..
Şebnem hikaye için söylediğin o kadar doğru ki..
Nihan, adresine mail atıyorum az sonra..
Optüm sizi..