Ege Annesinin İzinde..

Perşembe, Ağustos 18, 2005



Tijen'in kitabını aldım, Türkiye'ye gittiğimde. Evde biriken işlerden kalan zamanlarda, elimden düşürmüyorum. Tarifler bile birer hikaye gibi.. Bayıldım bu kitaba..


Ege, ben o an için neyle ilgilensem hep yanıma gelir ve acayip pozlara girer, tv izliyorsam kapatır, önüne geçer falan, yani derdi 'o işi bırak bana bak'dır aslında.. Bu kitabı da son günlerde elimde çokca gördüğünden belki, almış eline, babasıyla uzanmış karşılıklı koltuklara.. Okuyor yanii. Arada bana poz vermeyide ihmal etmiyor hani..


Yanlız kitabı nasıl tuutuğuna bakar mısınız? Sanki okuma-yazma biliyor gibi düz tutmuş:))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Egos sen cok yasa emı gulmekten oldum:)buyuk adam gıbı yaaaa masallah dıyelımde hep boyle kıtap okumaya devam etsın optummm
sebnem

Adsız dedi ki...

Hanifecigim, Mutfakta zen kitabi benim de vazgecemediklerim arasinda, o ufak notlar-detaylar nasil da iyi geliyor insana degil mi? Ege de anlamis zaten baksana haline, insallah boyle guzel guzel okuyup kocaman bir adam olur!
Canim ya..
Sevgiler
Zeynep

Hanife dedi ki...

Şebnem'iğim,
Umarım okuma alışkanlığı olan bir çocuk olur. Bana göre bu daha çok aileden görüyor. Anne babasından ne görmüşse onu yapar diye düşünüyorum. Ben kendimi bildim bileli annem boş vakitlerinde hep okurdu. Ondan ben de bu kadar okumayı sevdiğime inanıyorum..

Zeynep'ciğim,
Gerçekten kitabı çok sevdim. Son baskıda yeralan atasözlerini çok sevdim ben. Ne kadar güzel datylar var bu sözlerde. Hemen bitirilip kenara konacak bir kitap değil asla.
Temennine ben de katılıyorum.

Adsız dedi ki...

canim ya çok şekersin,çocuk aşçı olacak belki annesi :)))))))))))))))))))
nihan

Hanife dedi ki...

Kimbilir Nihan'cığım:))