Anneler Gununuz Kutlu Olsun

Cumartesi, Mayıs 07, 2005


Bugun Anneler Gunu.. Anne olmanin ne demek oldugunu 1,5 yildir biliyorum. Ama anneligi annemden cok uzaklarda tatdim. Annenin yerini kimsenin, hicbirseyin tutmayacagini o zaman daha iyi anladim.

Buraya ilk geldigimde kabullenememistim bu ayriligi. Cok isyan etmistim. Ama hayat devam ediyor. Insanoglu yasamak icin alismak zorunda, yoksa hayat nasil devam etsin. Gunler geciyor, alisiyorsun. Yadsimiyorsun bir zaman sonra.. Bir sure sonra, telefonda konusurken bogazin daha az dugumleniyor.. Ama bayramlar olunca, anneler, babalar gunu olunca cok zor oluyor. Yanliz basina gecmiyor.. Ben ne yazikki yarinda annemden ayri dorduncu anneler gununu gecirecegim. Belki tek tesellim Ege`nin varligi olacak..

Ben iki anneminde anneler gununu yurekden kutluyor ve ellerinizden opuyor, size simsiki sariliyorum. Bu guller sizler ve tum anneler icin....................

9 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Gurbetteki annelerin gunu ıkı kere kutlu olsun..

Hanife dedi ki...

Seniyecim,
Sende insallah seneye yavrunla kutlayacaksin bu gunu..
Dilegin icinde tesekkur ederim..

Adsız dedi ki...

Bende bu sozlerine aynen katiliyorum.Cok haklisin gercekten zor bir sey ama dedigin gibi zamanla bu yoklugada alisiyoruz alismak zorundayiz..Bende butun annelerin anneler gununu kutluyorum.SEVGILERLE....

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Gulcancim...
Seninde guzel yavrularinla bir omur boyu daha nice anneler gunu kutlamani dilerim..

Adsız dedi ki...

BENDE BUTUN ANNELERIN VE ANNE OLMAYA HAZIRLANANLARIN ANNELER GUNUNU KUTLUYORUM.BEN UZAKLARDA BU GUNLERI KUTLAMA HALA ALISAMADIM, ICIM BURUK VE AILEMI COK OZLUYORUM.
SEBNEM

Hanife dedi ki...

Hepimiz ayni hisleri duyuyoruz. Bu, yillar gecsede degismeyecek. Hic degilse kendi evlatlarimiza sahibiz. Onlarla azda olsa teselli buluyoruz..

Adsız dedi ki...

canım benim ne mutlu sana dünya sekeri bir oğlun var
uzaklardasın cok zor sadece tahmin etmeye çalısıyorum duygularını ama bak kısa süre sonra buradasın annecigine sevdiklerine kavusacaksın bunu düsün ve mutlu ol sen hayatta tanıdıgım mutlu olmayı hakeden en özel insansın
nihan

Meral dedi ki...

Merhaba Hanife. Siteme bıraktığın anneler günü kutlaması için teşekkür ederim. Bize her gün anneler günü gerçi ama geçmiş de olsa anneler günün senin de kutlu olsun.
Egenin güzel yanacıklarından benim yerime öp. Çok tatlı :-)

Hanife dedi ki...

Nihancim..
Ne incesin. CAnim arakadasim.. Evet cok az gunum kaldi. Ne yapalim bizde uzakda gecirdik ama yakinda kavusacagiz insallah.. Bende senin guzel annein anneler gununu kutluyorum. Ilerde insallah seninkinide kutlayacagiz:))
Cok optum..

Meralcim,
Cok tesekkur ederim.. Seninde yeniden kutlu olsun..
Sevgiyle..