Inatci Ege'm

Perşembe, Mayıs 12, 2005



Annesine poz vermek istemeyen inatci Oglum Ege...
Son gunlerde kameraya poz vermemek icin direniyor, benim minik yaramazim. Bende onu hangi halde yakaladiysam, o sekilde goruntulemeye calisiyorum.

Gece yatmadan once ki son hallerimiz..

------------ ---------------- -------------------
Sabah ben burada vakit gecirirken icerden Ege beyin klasik cigliklari geliyor. Yani su anlama gelen cigliklar; 'basima bir dert aldim ve ondan kurtulamiyorum, canim yanmiyoir ama biran once gelip beni kurtarin:))' Bir gittim ki, eline almis bulgur kabini ve herzaman yaptigi gibi elini, yani kolunu sokmus iceri ve kolu sikismis tabii, cikaramiyor:)) Yanina gittim ama biraz gec kaldigim icin o kapla o kadar butunlesmisti ki, beni umuruna bile takmadi. Bilgisayar basinda bosalan yerimi memnuniyetle doldurup gordugunuz gibi keyfine bakti:))))


6 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Cok komik yaa :)))))))))))

Adsız dedi ki...

Egecigim harika gorunuyorsun, hamaratligin ustunde gene.Ben en cok o saclarinin havalanmis halini seviyorum yerim seni cok sirinsinnnnnn :)
sebnem

Hanife dedi ki...

Sagol Seniye ablasi:))

Sebnemcim,
Aman dilini isir. Bu hamaratlik hep boyle devam etsin:))
Sevgiyle kalin...

Minik Patikler dedi ki...

Peki nerdesiniz :)

Adsız dedi ki...

ilk iki fotografa bayildim,mavi ne yakismis,bide yanaklar kizarmis,masaallah nekadar tatli olmus,Allah nazardan saklasin ins..

Hanife dedi ki...

Cok tesekkurler Arzu. Allah onlara uzun omurler versin Insallah..