Davet

Çarşamba, Mayıs 25, 2005

Merhaba Sevgili Arkadaslar.....

Buluşma yeri ile ilgili şu ana kadar 3 tane öneri geldi bana.. Bunları size bu mesajla bildirmek istedim..

Fenerbahçe- Eski piramitin oldugu yerdeki acık büfe pastane (Romantica)
İTÜ tesisleri (brunch)
Çengelköy- Çınaraltı kahvesi (buraya kendi yaptıklarımızı getirip orada yeme sansımız var)

Tarih olarak TEMMUZ 3 pazar günü birçok arkadaşımıza uyuyor, özellikle hafta sonu oldugu için..

Görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.....................

4 yorum:

Adsız dedi ki...

nasil yani, kimler katilacak bu gorusmeye? Cok heyecanli, ama ben 3'unde burada olmayacagim, olsun bir sonraki gorusmeye katilirim, cok istiyorum herkesi gormek :)

Hanife dedi ki...

Zeynep sana hangi tarih uyuyor sana da uydurmaya calısırız tarıhi. Sen hangi aralıklarda İstanbul'da olacaksın??
Ben bu mesajı tarif sayfasına yazmıstım ilk olarak. Sanırım orada okumadın. Buraya yeni ekledim. Senden haber bekliyorum. Umarım zamanı ayarlayabiliriz..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hanifecigim,
Cogunluk icin uygunsa, ben baska bir gorusmeye katilabilirim, benim icin degistirilmesin tarih. ben 5 temmuzdan sonra hep musaitim.

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Ben arkadaslara hemen sorarım bir mesaj yazarak ayın 10 olması cok bir sey farkeder mi diye.
Gelismeleri sana buradan iletirim ya da sen http://hanifedentarifler.blogspot.com/2005/05/davet-3.html
buradan orumlarıda okuyabilirsin. Bazı arakadasların ulasım sorunları falan oluyor. Bazılarımız alacak diger arkadasları falan. Orada yazsıyor arkadaslar.
Ben simdi tariflerdeki mesaja yorum yazacagım ayın 10 u icin. Umarım sorun olmaz. Seninle tanısmayı cok isterim cunku..