Montreal Gezimizde Ege'nin Halleri..

Pazar, Mayıs 22, 2005

Hava neredeyse kıs gibi serindi bugun. Biraz alısveris biraz gezme derken, bayagı bir oyalandık sokaklarda. Arabadan pek inemedigimiz icin, Ege bu isden hic memnun kalmadı.

İste bu gunden fotograflarımız.









Kimi zaman agladı uzun uzun neden dısarı cıkmıyoruz diye.. Kimi zaman simardi, garip pozlara girdi..


Anne ve babası alısveris yaparken o Fani Abisiyle arabada bekledi. ( Daha sonra yeniden Ege'yi koltuguna oturtmak dunyanın en zor islerinden biri cunku)


Kimi zaman da sütü kalmadığı için böyle hüzünlendi:)))))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay kiyamam o yaslara canimm benim.Hanife egenin hoslanmadigi bir pazar gezisi olmus :)
sebnem

Hanife dedi ki...

Evet Sebnem teyzesi..
Ne yazıkı ki sokaklarda kosup dolasmak istedi ama havayı biliyorsun nası soguktu..

Birben dedi ki...

pek artis canim ağlarken bile poz vermis,sen ne kadar poz vermeyi sevmiyor desen de hanife ege doğuştan fotomodel:)

Adsız dedi ki...

Ah ah, nasil aglamis inanmiyorum, hic kiyamam ya. op onu benim icin annesi.

Çiğdem Kantarcıoğlu dedi ki...

YERLER SENİİİ ... ÇOK TATLISIIIIIIIIN MUCXXXX

Adsız dedi ki...

BEN HİÇ KIYAMAM YAŞLARA BAK CANIM BENİM YAA NE KADAR SIKMIŞSIN ÇOCUĞU ÖYLE BOYNUNU MU ACITMIŞ ACABA KEMER ONDANMI AĞLIYO CANIM BENİM HEPİNİZ ÖPÜYORUM
HANİFE SANA MAİL ATTIM CEVAP YAZMADIN
HÜLYA

Dilek'ce dedi ki...

Ah su göz yaslari yok mu, kiyamam. Ege insAllah havalar yakinda güzellesecek ve biraz daha rahat edeceksiniz!

Hanife dedi ki...

Birben'cigim,
Ege cok ufakken bile kameradan gozlerini ayırmazdı. Ama bu sıralar zor oluyor ona poz verdirmek. Ama tabii her turlu havalara da girebiliyor poz verirken..

Zeynep'cigim,
Tabi operim senin yerine. Zevkle:))

Tesekkurler Cigdem Elci..

Hulya tazeysi, Kemer sıkmıyor merak etme. Biraz bunaldı dun. Uykusunu da tam alamayınca sonuc husran tabi:))


Haklısın Dilek'cigim,
Havalar bir gunesli bir soguk ne yapacagımızı sasırdık. Cocuk zaten 6 aydır evde kapalı..

Sevgiler....

Adsız dedi ki...

egecigim seni cok merak ediyordum geldin ve seni gördüm. cok şükür, sen benim kocumsun canımsın. seni cok seviyorum.

anneanne