Ege ve Tarhana- Müthiş İkili

Cumartesi, Mayıs 28, 2005



Geçen gün ben mutfakta uğraşırken bir ara Ege'nin sesi kesildi. En son yanıma gelip kileri karıştırmıştı. Çocukların sesi kesildiği zaman her zamanki gibi bir sorun var demektir, kesin yapılmaması gereken bir şey yapıyorlardır. Ben de en başta plastik sesleri falan duydum, bir geldim ki, bizimki koridora kurulmuş açmış guzelim tarhana kavanozunun kapağını ve yerlere saçmış.





Kumsalda kum oynayan çocuklar misali elleriyle havalara saçıp saçıp oynuyor. Heryer tarhana, ne yapacağımı şaşırdım.. Bir de acı üstelik. Benim bile gözlerim yandı. Minik beyimizde tık yok. Anlaşılan mutluluğu o kadar çok ki, sadece gözlerini kırpıştıra kırpıştıra oyununa devam etmek istiyordu.



Ellerini ve yüzünü yıkarken bir o kadar direndi. Tabi ardından yarım saat temizleme işi bana kaldı yadigar..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim ya ne de guzel oynuyor,cocuk iste ne aci,ne tatli,ne can yanmasi hic fark etmiyor helede ege icin hicccccc :))
sebnem

Hanife dedi ki...

Evet Sebnem'cigim.. İnan o kadar mutluydu ki. Başından kaldırınca bas bas bağırdı..