Davet 4

Pazar, Mayıs 29, 2005

Merhaba Sevgili Arkadaşlar..

Biliyorsunuz yolculuğuma iki gün kaldı. Son hazırlıklar, koşturmalar devam ediyor. Buluşmamızla ilgili son gelişmeleri aktaracağım bu yazıda..

Sanırım görüşler çoğunluk olarak Çengelköy Çınaraltı Kahvesi'nde ağırlık kazandı. Sabah saatlerinde bir buluşma olursa, hem kahvaltı gibi olur diyoruz hem de trafik ve park sorunu çok yaşanmaz. Arzu eden arkadaşlar kendi hazırladıkları ikramlikları getirmeleri fikri için çok konuşulmadı, ama bu kahvenin o yönde bir sıkıntısı yok. İstediğiniz şeyleri getirip oradan alacağınız içecekle yiyebiliyorsunuz. Ya da basit ızgara balık ve sandviç çeşitleri zaten var. Benim görüşüm bizlerin hazırlayıp getirmesi yönünde, bilmem siz dostlar ne düşünürsünüz?

Tarih için 3 ya da 10 Temmuz diyoruz.

Mesajlarınızı buradan ya da sağda 'Bana Ulaşın' yazısına tıklyarak ulaştırabilirsiniz. O tarihe kadar cok kere yazışabiliriz sanıyorum. En azından burada yayınlayacak tariflerimin çok olacağını düşünüyorum:)) Becerikli akrabalarım sayesinde tabi.. Ben tatildeyim:) Sadece fotoğraf çekip burada yayınlmayı düşünüyorum. Nasıl iyi fikir değil mi??

Hepinize güzel pazarlar ve mutlu, güneşli bir yeni hafta diliyorum....
Sağlıcakla.............

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanifecigim merhaba...
Gidiyorsun ama biz tabiki senden istanbul fotograflarini ve sizden haberler bekliyoruz..
Istanbulda ailenle cok guzel bir tatil gecirmeni dil
nhgsbgurygbueygbueabfuegigb

Adsız dedi ki...

Hanife mesajimi yazarken bir ara kalkmam gerekti o arada benim oglum msj yarim gondermis:))kusura bakma teyzesi.
Istanbulda ailenle cok guzel bir tatil gecirmeni diliyorum.
Darisi bizim basimiza:)gorusuruz hoscakal.

Hanife dedi ki...

Merhaba Gulcan'cıgım,
Temennilerin cin cok tesekkur ederim. Sizler icin bol bol fotograf cekp buraa koyacagım, soz...

Adsız dedi ki...

ay canım benim hayırlısıyla gelin
sabırsızlıkla tüm sevenleriniz burada sizi bekliyor iyi yolculuklar hayatım allaha emanet olun
nihan

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim..
Benim e mail adresimi biliyosun degil mi?? Oraya gelince haberlesiriz.. Opuyorum hepinizi..
Dileklerin için tesekkurler

suTLukaHve dedi ki...

BEN DE O TARIHLERDE ISATNBULDA OLACAGIM INSALLAH BAKARSINIZ UZAKTAN SIZI IZLERIM:)

Hanife dedi ki...

Sevgili Esma..
Belki katılırsın ve bizleri cok mutlu edersin. 3 Temmuz saat 12 gibi bulusacagaız..
Sevgiyle..

Adsız dedi ki...

I''m familiar with this subject too