Uyusunda Buyusun Ninni..

Salı, Mayıs 03, 2005


Bu siralar Ege`nin hep uyurken aldigim fotograflarini ekliyorum..
Bebekken bu sekilde yatmayi cok severdi ama ben korkardim. Bizi hastanede cok uyarmislardi mutlaka sirt ustu yatacak diye. Bebek olumlerinin sebeblerinden biride buymus.. Cocuk yuzustu yataken kusmasi falan gibi durumlarda nefessiz kalip bogulbiliyormus. Allah korusun.. Ne kotu seyler.. Bunlari aklima bile getirmek istemiyorum. Ama bu tur riskleri aklimizin bir kosesinde tutup tedbiri elden asla birakmamak gerek....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canim benim, uyusunda buyusunnnn annesinin kuzusuuu mucukss
sebnem

Hanife dedi ki...

Sagol Sebnem teyzesi..
Bizde seni cokkkk optuk tabi Burcu ablayida....

Dilek'ce dedi ki...

Ne kadar tatli uyuyorlar dimi Hanife? Bebek ölümleri ve yatma poziyonu cok karisik bir konu. Ayni sekilde bebeklerin sirtüstünde yatarken kusmalari ve agizlarindan disari akamamasi ile bogulmalari kanitlamak da ayni sekilde mümkün. Allah'a emanet edip herzaman yaptigimiz gibi degisik tedbirler ve instiktif sik sik uyanip kontrol etmekten baska cok sansimiz yok! Allah onlari korusun hertürlü tehlikeden! Bu arada sebebi tam tespit edilemeyen bebek-cocuk ölümleri 0-4 yas arasinda!

Hanife dedi ki...

Hakilisin Dilek..
Burada yuzustu yatmaya o kadar cok tepki varki anlatamam. Almanyada tam tersi sanirim . Kuzenimin cocuklari hep yuzustu uyrdu oyle alismislardi daha bebeklikten. Bilmiyorum simdi nasil. Burada hastanenin her yaninda uyarilar vardir. Sana brosur verirler. Ilk 6 ay falan hep sorar doktor kontrolde.. Dedigin gini oncelikle Allaha emanet.. Ben ilk eve ciktigimiz gece basini beklemistim hic uyumadan:)) Gecede cok sik uyanirdim..
Allah korusun tum yavrularimizi...