Banyo Sefasi

Cuma, Mayıs 13, 2005


Banyo sefasi

8 yorum:

Adsız dedi ki...

egecim, artik abi oldun sende , birak biberonda sut icmeyi, abiler icmiyor biberondan degilmi ?
bende senin gibi su ile oynamayi cok seviyorum, annem biraksa hep kuvette, kucuk havuzumda yasayacagim.
kerim
houston, texas

Adsız dedi ki...

Merhaba Kerimcigim..
Ege'ye kalsa birakacak da biberonu annesi tembellikten ugrasmiyor. Sulukdan icmesi daha guzel. Ama biraz dokuyorum o yuzden annem hep biberon veriyor. Ama tavsiyelerine uyacagim ins.
Ben de senin gibi yakisikli bir abi olacagim degil mi??

Adsız dedi ki...

Kiyamam ona, birakin icsin biberondan sutunu doya doya.Nasilsa bir zaman sonra birakmiyacakmi? kefyine varsin simdilik.
sebnem

Hanife dedi ki...

Merhaba Sebnem'cigim..
Zaten uyurken sulukla icemiyor yattigi icin. Arada sulugu veriyorum ama oyun yapiyor, icerken agsini falan aciyor. Sadece sutu biberonla veriyorum hala. Onu da kestimmi artik isimiz daha kolay:))

Minik Patikler dedi ki...

Aaaa ben de kac zamandir aciyorum ama onceki fotograflar cikiyor, meger sen siteyi yenilemissin de ben goremiyormusum.... Hatta assagiya yorum yazdim nerdesiniz diye :))

Hanife dedi ki...

Buradayiz Seniye'cigim..
Bir yere gitmedik..Yeni fotograflarda yukleyecegim insallah..

Adsız dedi ki...

ya cok sirin cikmis:))ne tatli masaallah!!!cok opuyorum annesi Ege'yi...

Hanife dedi ki...

Merhaba arzu'cugum..
Tesekkur ederiz.. Alaracikta buyuyunce boyle oyunlar sana artik kuvetlerde. Alamazsin oradan:))
Bizde guzel Alara'yi cok opuyoruz annesi..