Park Vurgunu

Salı, Mayıs 10, 2005


Ege`nin sabahki park turumuzdan sonraki hali..
Bir saat kadar kaydirak ve diger yasitlari ile yaptiklari aktif spor cesitlerinden sonra, hizini alamayip amerikan futbolu oynayan liseli genclerin arasina dalma girisimi sonucu Ege`nin aldigi uyku pozisyonu.. Hani hamam vurgunu derler yaa aynen oyle. Bu da park vurgunu..

Bu arada burasi yaz gunu gibi sicak. Millet yazliklari, sortlari giymis bile. Bende sandaletlerimi cikardim ama hala tedbiri elden birakmiyorum, hele de 3 hafta once gecirdigimiz gripden sonra.

Sizlerede bollllll gunesli, mutlu, hareketli gunler diliyorum.....

9 yorum:

Adsız dedi ki...

canim ya cok tatli cikmis masallah,hanife egede hal kalmamis ya sen ne durumdaydin :))
sebnem

Hanife dedi ki...

Bende bitik durumdaydim. Onun pesinde kosmaktan. bu yaz halimiz duman anlayacagin..

Birben dedi ki...

cok tatli her seferinde maşallah demekten dilimde tüy bitiyor..büyüyünce çok kızın canını yakacak bu yakışıklı..farkettim ilk hallerinde biraz daha toprlandı kilo aldı.gözümüzün önünde büyüyor çok zevkli birşey buna tanık olmak:)

Hanife dedi ki...

Sagol Birbencim...
Sizlerin tanik olmasi beni cok sevindiriyor.. Iyiki varsiniz..

Adsız dedi ki...

MASALLAH cok sekeeeer.

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Seniyecim..

Adsız dedi ki...

ah canim benim, nasil da uyuyakalmis....masallah, cok sanslisin Hanifecigim, dilerim hep mutlu ve saglikli olun hep beraber. Ben de anne olmak istiyorum ama henuz daha bir es bile bulamamisken, bu bir hayal :)
sevgilerimle.

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim merhaba..
Cok tesekkur ederim, yazdiklarin icin.. Dilerim sende guzel ruhuna uygun bir es bulur ve sevimli bir cocuk sahibi olursun. Allah'tan her seyin hayirlisini diliyorum senin icin...

Adsız dedi ki...

Hanifecigim, cok tesekkur ederim...Cumlemiz icin...