Somon Canavari

Pazartesi, Mayıs 16, 2005



Ege artik buyudu ve kendi basina yemek yiyebiliyor..
Desem de inanmayin.. Ama en sevdigi sey, catal ve kasigi kullanmak.. Bir edalar takiniyor yerken, sormayin..

En sevdigi yiyecek olan somon baligini minik parcalara bolerek tabaga koydum ve verdim eline kasigi:))

Doke, saca yedik.. Arada elimizi yumruk yapip himmm demeyi ihmal etmedik..

Arada agzimiza sigmayanlari, kasiktan dusenleri elimizle aldik..



Yani anlayacaginiz Ege sanirim buyuyor..
Sanki daha dun dogdu gibi oysa..
Zaman geciyor hizla. Ama Ege ile gecen zaman cok guzel oldugu icin ben anlamiyorum ne kadar hizli gectigini..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIM AŞKIM BENİM;
SENİN O TOMBİK ELLERİNİ YERİM.
NASIL İŞTAHLA YİYOR KUZUM BENİM
ÖPÜYORUM SİZİ
NİHAN

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim..
Bizde seni cokkk opuyoruz.. Az kaldi ablasi.. Yakinda kendisini opersin..

Adsız dedi ki...

AGZINI YERİM BEN SENİN O KENARDAKİLERİNİ TOPLAMASINA BAK SEN ŞUNUN YUMUK YUMMUK ELLERİYLE
AYY İÇİM GİDİYOO WALLA GELİNCE ISIRICAM O ELLERİ ÇOK ÖPTÜM TOMBUL YANAKLARINDAN
HÜLYA

Hanife dedi ki...

Sen Ege'yi ben Yagmur'u yerim:))